در راستای پاسخگوی مسئولانه و حل مشکلات مردم و نیز تکریم ارباب رجوع ملاقات مردمی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 29 December 2019

به گزارش تابنک آذربایجان غربی؛ در این ملاقات که با حضور 10 نفر از اقشار مختلف مردم از اقصی نقاط استان در ساختمان استانداری برگزار شد، مقام عالی استان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم بوده و دستورات لازم برای حل آنها را صادر نمود.به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ در این ملاقات که با حضور 10 نفر از اقشار مختلف مردم از اقصی نقاط استان در ساختمان استانداری برگزار شد، مقام عالی استان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم بوده و دستورات لازم برای حل آنها را صادر نمود.
عمده مشکلات مطرح در این ملاقات مردمی که معاونین استاندار،فرماندار ارومیه و مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند، مسائل سرمایه گذاری، توسعه روستایی، اشتغال، مسائل اقتصادی و... بود که محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ضمن آگاهی از مشکلات دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.
یکی از سیاستهای دولت تدبیر و امید و بویژه مقام عالی استان پاسخگویی مسئولانه با حفظ تکریم جایگاه ارباب رجوع است که در این راستا دفتر بازرسی به شکایات، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی به عنوان متولی برگزاری دیدارهای چهره به چهره استاندار با مردم بسترهای لازم برای تحقق این امر را فراهم می نماید.
سامانه ارتباطی "سامد" به شماره ۱۱۱ بستری است که مردم می توانند با برقراری تماس به بیان مسائل و مشکلات و نکته نظرات خود بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار