مردم استان فارس در دهمین سالگرد حماسه غرورآفرین ۹ دی، ضمن تجدید میثاق با ولایت و نظام اسلامی بر سر فتنه گران فریاد کشیدند.
کد خبر: ۸۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 30 December 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ماه، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در ۶۰ نقطه استان و با تجمع مردم غیور و ولایتمدار در خیابان ۹ دی در شیراز آغاز شد.

مردم با سر دادن شعار‌های "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام می‌کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

راهپیمایی و تجمع مردمی در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از وردی بست شهید آیت الله دستغیب به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام آغاز شده است.

برپایی بیش از ۴۰ همایش تبیینی ابعاد مختلف فتنه، تجلیل از فعالان مقابله با فتنه آبان و عیادت از مجروحان این حادثه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در مسیر‌های منتهی به تجمع، اجرای گروه‌های سرود و نشست‌های تبیینی حلقه‌های صالحین در مساجد از جمله برنامه‌های فرهنگی برای روز ۹ دی است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس اعلام شده است.

 

تجدید میثاق مردم فارس با ولایت و نظام اسلامی با حضور در مراسم ۹ دی

تجدید میثاق مردم فارس با ولایت و نظام اسلامی با حضور در مراسم ۹ دی

تجدید میثاق مردم فارس با ولایت و نظام اسلامی با حضور در مراسم ۹ دی

تجدید میثاق مردم فارس با ولایت و نظام اسلامی با حضور در مراسم ۹ دیتجدید میثاق مردم فارس با ولایت و نظام اسلامی با حضور در مراسم ۹ دی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار