حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه
کد خبر: ۸۰۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 30 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در مراسمی که به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی در محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، شرکت کردند‌.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی گفت: حماسه ای که مردم در واقعه نهم دی آفریدند برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و همه ما باید با گرامیداشت این روز حمایت خود را از منویات مقام معظم رهبری اعلام داشته و ولایت پذیری خود را به گوش جهانیان برسانیم.
وی افزود: در فتنه سال 88 اگر بصیرت و دینمداری مردم و حمایت آن‌ها از رهنمودهای رهبر انقلاب نبود چه بسا کشور دچار مشکلات فراوانی می‌شد در حالی که اقدام به موقع مقام معظم رهبری و روشنگری‌های معظم له و همچنین حضور مقتدرانه مردم در حمایت از ولایت فقیه و حضرت سید الشهدا(ع) فتنه را خشکانید و موجب عزت و سرافرازی اسلام شد.
حسن‌بکلو اظهار کرد: محبت اهل بیت(ع) خط قرمز مردم ایران اسلامی بوده و این مردم نشان دادند کسانیکه از این خطوط قرمز عدول می‌کنند چگونه ترد می‌شوند. ما وظیفه داریم تا با گرامیداشت این روز حمایت همیشگی خود را از رهبر عزیزمان اعلام و همواره پیروی از ولایت فقیه را بر خود فرض بدانیم. 
گفتنی است جمعی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور در جمع مردم حماسه بزرگ نهم دی را گرامی داشته و با سردادن شعارهایی آمادگی خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار