رئیس کمیته امداد گرمسار :
به گزارش تابناک سمنان: حسن ویلان رئیس کمیته امداد گرمسار گفت: با پرداخت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان شهرستان گرمسار ۱۴۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۱۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 31 December 2019

نتیجه تصویری برای پرداخت تسهیلات برای اشتغال زایی

حسن ویلان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد گرمسار ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال و خودکفایی از مهم‌ترین رویکرد‌های کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گرمسار با اشاره به اینکه با پرداخت این تسهیلات ۱۴۰ فرصت شغلی جدید ویژه مددجویان در گرمسار ایجاد شد، افزود: درمجموع ۶۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت کمیته امداد شهرستان توسط کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد پایش و نظارت می‌شوند.

حسن ویلان بابیان اینکه این تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، منابع تسهیلات اشتغال روستایی و بند ب تبصره ۱۶ برای مددجویان تأمین می‌شود، ابراز داشت: جذب خیران کارآفرین برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

ویلان  در پایان با تأکید بر اینکه کمک در امر واگذاری مکان‌های کسب‌وکار غرفه‌های نمایشگاهی و بازارچه‌های موقت از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد است، بیان کرد: این طرح در راستای حمایت از مددجویان برای فروش محصولات تولیدی آن‌ها و عرضه به عموم مردم اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار