حیرت انگیز مدیرکل ثبت واحوال آذربایجان غربی در خوی گفت : در ماهه نخست سال جاری ۴۴۲۶ نوزاد در شهرستان خوی متولد شده اند .
کد خبر: ۸۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 31 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان خوی با حضور فرماندار ، مدیرکل ثبت واحوال آذربایجان غربی و اعضای این شورا  در فرمانداری خوی برگزار شد.
حیرت انگیز مدیرکل ثبت واحوال آذربایجان غربی در این جلسه به تاثیر گذاری پایگاه اطلاعاتی ثبت احوال کشور در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : سازمان ثبت احوال با همکاری مرکز آمار ایران با تولید و انتشار آمارهای جمعیتی  نقش مهمی در توسعه کشور ایفا میکند.  وی در ادامه به آمار ولادت شهرستان خوی  اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه نخست امسال ۴۴۲۶ نوزاد متولد شده که  ۲۲۴۶نفر پسر و ۲۱۸۴ نفر نوزاد دختر میباشد.
سیدمحمدعابدی فرماندار خوی نیز در این جلسه به نقش ثبت احوال در دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت : سازمان ثبت احوال با ارائه  "شماره ملي" در قالب كارت شناسايی ملي يكي از مهمترين گام ها را براي تحقق دولت الكترونيك در ساليان گذشته برداشته است و  هم اكنون در راستاي تكميل زيرساخت هاي لازم براي تحقق دولت الكترونيک در حال اجراي پروژه كارت شناسايی ملي هوشمند با هدف ايجاد امكان شناسايي، اثبات هويت و ارائه خدمات گوناگون به شهروندان در فضاي دولت الكترونيك می باشد.
عابدی در ادامه به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود : در این دوره از انتخابات احراز هویت رای دهندگان به صورت مکانیزه و سیستمی از طریق سامانه جامع انتخابات انجام می شود .
وی اضافه نمود :  اطلاعات سجلی هر کدام از افرادی که برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه می‌کنند با داشتن کد ملی و شناسنامه از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور  استعلام  خواهد شد.

برچسب ها: خوی ، ارومیه ، تولد نوزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار