استاندار ایلام در دیدار مدیرکل جدید حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت:
استاندار ایلام گفت:خدا را شاکرم که در طول مدت ماموریتم ،قدم های خوبی در راه حفظ به یادشهدا ،به پاس قدردانی از ایثارگری این عزیزان ودر راه رضایتمندی خانواده های گرانقدر شهیدان برداشته ایم.
کد خبر: ۸۱۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 01 January 2020

استاندار ایلام گفت:خدا را شاکرم که در طول مدت ماموریتم ،قدم های خوبی در راه حفظ به یادشهدا ،به پاس قدردانی از ایثارگری این عزیزان ودر راه رضایتمندی خانواده های گرانقدر شهیدان برداشته ایم.

به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار مدیرکل جدید حفظ آثا وارزشهای دفاع مقدس استان اظهار کرد :اعتقادم این است که شهدای عزیز جانشان را در راه نجات نظام ارزانی کردند ،چرا که هدف دشمنان در جنگ تحمیلی،ساقط کردن نظام و تجزیه کشور بود.

استاندار ایلام با گریزی به رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد : رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ،با وجود نداشتن سلاح و نبود آمادگی در آن دوران ،تنها با توکل وامید به خدا ورهبری پیامبر گونه "امام خمینی ره  " کاری بزرگ را رقم زدند که در طول تاریخ کشور بی نظیر است .

وی ادامه داد: شهدای ما با ایثار واز خودگذشتگی کار بزرگی انجام دادند ،لذابرای قدردانی از زحمات وارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار باید مجاهدت آنان را پاس بداریم .برگزاری یادواره شهدا،سرکشی از خانواده معظم شهیدان ودلجویی از این عزیزان ،برگزاری کنگره ها وحفظ قوی  این آثار ارزشمند در راستای حفظ عزت ،شرف وکرامت شهدا کوچکترین کاریست که باید در پاسداشت این ایثارگری انجام شود ،.این مهم باید در اداره کل حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس با قدرت وجدیت  دنبال واجرایی شود.

استاندار ایلام با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان یادآور شد:خوشحالم که جوانی پرکار ،خوش طینت وخوش نیت بعنوان مدیر این مجموعه انتصاب شده است ،بنابراین بیش از پیش و با علاقه بیشتری از این اداره کل وبرنامه های آن حمایت خواهم کرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه با گریزی به ارتقای بخش هلیلان خاطر نشان کرد:یکی از کارهای بزرگی که می تواند به توسعه ورفع محرومیت هلیلان کمک کند ،ارتقای این بخش به شهرستان بود .این مهم با وجود مشکلات وایرادات ،از طریق رایزنی وپیگیری مستمر محقق شد ،از این بابت بسیار خوشحالم که وعده سال گذشته اینجانب به مردم شریف این منطقه به سرانجام رسید.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت پرونده ارتقای دو منطقه آسمان آباد وچوار گفت : باوجود ایرادات فنی که به این دوپرونده وارد شده است ،اما تمامی سعی خود رابر رفع ایرادات مطروحه معطوف و قول مساعد گرفته ایم که پس از انتخابات پرونده این دومنطقه نیز به سرانجام برسد .

در پایان این نشست ،استاندار ایلام در تماس تلفنی با رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان وهمچنین سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس کشور،تسریع در تخصیص ده میلیارد ریال اعتبار در دو فاز (فاز اول در هفته جاری و فاز دوم تاپایان سال ) را خواستار شدند .با قول مساعد این دو مدیر موضوع تخصیص اعتبار به زودی محقق خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار