سردار اوصانلو
فرمانده قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال غرب: منتظر انتقامی باشند که حتی فکرش را هم نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۱۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 05 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و سایر شهدای حمله تروریستی آمریکا که با حضور پرشور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی همیشه می‌گفت، قبل از اینکه شهید شوی باید شهید باشی و راه شهادت تنها یک راه است و آن وصل به ولایت بودن می‌باشد.

وی، افزود: آمریکایی‌ها وقتی دیدند جایی برای ماندن نیست مجبور شدند دست به ترور سردار سلیمانی زدند.

فرمانده قرارگاه حمزه (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، تاکید کرد: آن‌ها در هر جای دنیا نتوانستند مقابل جبهه مقاومت اسلامی بایستند، مجبور شدند برخی‌ها را از صحنه حذف کنند.

وی، گفت: آمریکایی‌ها امروز در همه جای دنیا دارند می‌لرزند، شب و روز دارند پیام می‌دهند، به قول شهید سلیمانی، از جایی می‌زنیم که شما فکرش را هم نمی‌کنید.

وی، گفت: هر روز توییت‌های ترامپ که نشان از ترس و استیصال اوست را می‌بینید. به او می‌گوییم از جایی شما را خواهیم زد، ضربه‌ای خواهید خورد که فکر آن را هم نمی‌کنید.

سردار اوصانلو، ابراز داشت: از لحاظ نظامی بهترین نیرو حاج اسماعیل قاآنی است  و رهبری با تدبیر هوشمندانه این گزینه فوق العاده نظامی را به عنوان فرمانده سپاه قدس معرفی کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، تاکید کرد: جانشین شهید سلیمانی یعنی حاج اسماعیل قاآنی یک نخبه نظامی و عملیاتی هستند، در عملیات‌های متعددی از دفاع مقدس خیلی خوش درخشیدند، ایشان بر امورات نیروی قدس کاملا مسلط هستند و راه سردار سلیمانی را با قدرت تمام بیش از پیش ادامه خواهند داد و همچون شهیدمان سردار سلیمانی ذخیره خداوند هستند برای جهان اسلام و مقاومت اسلامی.

وی، با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی، گفت: خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه شد و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد و انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را در جهان بیمه کرد.

سردار اوصانلو، بیان داشت: خون این شهیدان انسجام بالایی را علیه استکبار جهانی در منطقه به وجود آورده و هرگونه مانع احتمالی را از راه این سیل عظیم مقاومت اسلامی برداشت و بیش از پیش هموار ساخت.
 
حجت الاسلام برگی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محبوب همه امت های آزادی خواه بود گفت: دشمنان توانایی و جرات مقابله با سردار سلیمانی را در میدان جنگ نداشتند و از اقتدار و صلابت آن شهید عصبانی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار