دبیر جمعیت دفاع از مردم فلسطین آذربایجان غربی طی بیانیه ای از مردم شهید پرور آذربایجان غربی برای شرکت در مراسم عذاداری و گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی دعوت کرد.
کد خبر: ۸۱۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 05 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی و دعوت به مراسم بزرگداشت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی
یکشنبه ۱۵ دی ماه 1398
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
شهادت هنر مردان خداست و شهید بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی هنرمندی بزرگ بود که پس از سالها مجاهدت و شوق شهادتی که در جامه خدمت و ایثار آکنده شده بود، به تأسی از مولای شهیدش حسین بن علی علیه السلام آن را در صحنه زندگی اجرا کرد.
بی تردید شهادت «فوز عظیمی»، برخاسته از یقین است و شهید سلیمانی از این یقین در مرتبه بالایی برخوردار بود و بر این اساس بر قامت زندگی خویش، جهاد که به فرموده امیر المومنین علی علیه سلام «لباس تقوا» است، پوشاند و از درب جهاد به بهشت فراخوانده شد.
حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خویش دست یافت و نظاره گر « وجه الله» شد اما بی تردید او تا همیشه بر مسند شورآفرینی، تعالی بخشی، الهام دهندگی و هدایت گری خواهد نشست و منشأ تغییر و تحول و رشد در سرشت انسان ها و جوامعی خواهد بود که فریادشان از ظلم بلند است و بی تردید او همچنان فرماندهی خواهد کرد چرا که « شهدا سپاه اسلامند» و خدایش فرمود « لا يَسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ غَيْرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ ۚ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا» و نامش تا همیشه به بلندی یاد خواهد شد.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به امت اسلام، ملت شریف ایران، مجاهدان و رزمندگان اسلام در سرتاسر جغرافیای اسلام از ایران و فلسطین و یمن و عراق و سوریه و لبنان و افغانستان تا هر کجایی که مبارزه ای برای رهایی از سلطه شیطان و ظلم است، تبریک و تسلیت گفته و تاکید دارد بی تردید « راز خون» این شهید، بسیار زود نه تنها در جغرافیای اسلام که در گستره زمین، خود را آشکار خواهد کرد و شجره خبیثه ظلم را ریشه کن خواهد کرد. چرا که سلیمانی ها همچنان حضور پر شکوه دارند و در عرصه جهاد تکثیر می شوند. بر این اساس امریکا و اسرائیل بر خلاف تصور خویش، با ترور این «مجاهد فی سبیل الله» خواب آرامی نخواهند داشت و منتظر پاسخ های سخت و سخت تر باید باشند.
ان شاء الله
در پایان از همه مردم شهید پرور ارومیه دعوت می شود در مراسمی که ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز دوشنبه همزمان با تشییع جنازه سردار شهید در میدان انقلاب این شهر و به دعوت مسئولین شهر، برگزار خواهد شد شرکت نمایند.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار