ارومیه،
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از کاهش دوساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه آهن خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 10 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از کاهش دوساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه آهن خبر داد.

اوادامه داد:٣٠٠ متر از راه روستای برهانلو به قورشالو در داخل محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه قرار گرفته بود که عملیات تخریب و احداث راه جدید این روستا با همکاری ومساعدت اهالی و روستاییان ان منطقه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­‌ای استان و شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در استان انجام شد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد:راه جدید دسترسی ساکنان روستا‌های برهانلو و قورشالو به جاده ارومیه- اشنویه برابر با استاندارد‌های فنی احداث و آسفالت شده و این راه روستایی مجهز به تابلو و علایم هشداردهنده، راهنمایی و رانندگی است، و آزادسازی ٣٠٠ متر از محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه بستر مناسبی برای احداث سکوی سوخت­‌گیری و بارگیری جهت ترددقطار‌های باری وخودرو بردر این ایستگاه فراهم نموده وتسهیل درفعالیت بخش خصوص ایجاد می‌­کند.
 
حمزه لو افزود:احداث سکوی سوخت­‌گیری در ایستگاه راه‌­آهن ارومیه در کاهش زمان سفر ریلی موثر است چرا که در حال حاضر قطار ارومیه به تهران برای انجام سوخت­‌گیری به مدت دو ساعت در ایستگاه راه آهن مراغه توقف می­کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار