معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی گفت :  در ۹ ماهه سالجاری  ۱۷۴ کیلومتر ازخطوط انتقال و شبکه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب خوی شستشو داده شده است
کد خبر: ۸۱۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ 10 January 2020
 به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی 
ابراهیم اصغر نژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت اظهار داشت : در راستای ارتقای هر چه بهتر کیفیت آب مصرفی شهروندان، عملیات شستشوی ۱۷۴ کیلومتر از شبکه های توزیع و خطوط انتقال در نه ماهه سال جاری انجام شده است .

 اصغرنژاد تصریح کرد: این شرکت  همچنین در راستای ارتقاء سطح کیفی آب، اقدام به شستشوی مخازن ذخیره  بیش از ۳۴ هزار متر مکعب آب در شرکت و شهرهای تابعه تا پایان آذر ماه  نمود.
وی در ادامه  کیفیت آب شرب را از وظایف ذاتی شرکت آب و فاضلاب دانست و به انجام ۱۶۷۰۰ مورد کلرسنجی مشترک انجام شده با شبکه بهداشت  اشاره کرد وگفت: کیفیت آب شرب مشترکین خط قرمز ماست .
اصغرنژاد در پایان سخنان خود شستشو و لایروبی شبکه های آب را از اهم اولویت های مهم کاری در این شرکت در راستای خدمات رسانی  بهتر به شهروندان دانست و اضافه کرد :  با توجه به اهمیت شستشوی شبکه های توزیع آب شرب و دسترسی مشترکین محترم به آب شرب سالم و بهداشتی این کار سالانه و طبق برنامه زمانبندی شده انجام می گیرد.
برچسب ها: خوی ، ارومیه ، فاضلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار