علیرضا خدابنده:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۶۲۳ نفر در این استان تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان دریافت کردند.  
کد خبر: ۸۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 18 January 2020

نتیجه تصویری برای اشتغال زایی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: تاکنون دو هزار و 758 نفر در طرح اشتغال روستایی بااعتبار ۱۳۰ میلیارد ۳۱۴ میلیون ثبت‌نام کردند که از این تعداد، یک هزار و 299 طرح به بانک‌ها ارسال‌شده است.

علیرضا خدابنده با اشاره به اینکه ۶۷۹ طرح اشتغال دیگر از این مجموع در بانک‌ها در حال پرداخت است، تصریح کرد: تاکنون ۶۲۳ نفر تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان دریافت کردند.

خدابنده تصریح کرد: کل اعتبارات اشتغال روستایی استان سمنان، ۶۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید بوده است که از این رقم، ۵۲ میلیارد ۲۵۳ میلیون تومان معادل 81.4 درصد از کل اعتبارات ابلاغی سهم کمیته امداد استان سمنان است که مسؤولیت این نهاد را سنگین‌تر می‌کند.

وی در پایان به ایجاد یک هزار و 294 فرصت شغلی در ۹ ماهه سال جاری و پرداخت تسهیلات و به‌کارگیری مددجویان اشاره کرد و گفت: این فرآیند تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار