مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دستگاه‌های فعال و غیرفعال در جذب تسهیلات اشتغال روستایی استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۱۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 25 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حسن عزیزی ، درباره آخرین وضعیت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: اداره امور عشایری بیشترین میزان پرداخت را به خود اختصاص داده است و سهمیه مصوب امور عشایری ۱۰ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است.

وی افزود: یک هزار و ۶۳ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۵۵۵ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۵۵۹ قرارداد به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان منعقد شده که ۴۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان برای اجرای ۵۲۲ طرح پرداخت شده است.

این مسئول بیان داشت: اشتغال طرح‌های پرداخت شده ۶۶۴ نفر و درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته ۴۲۰ درصد بوده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: سهمیه مصوب اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه با کمترین پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر ۱۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان بوده که به طور کامل تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا پنج طرح با پیش بینی اشتغال ۸۸ نفر پیش پذیرش شده اما هیچ قراردادی منعقد و پرداخت نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از اداره امور عشایری، ارتباطات و فناوری با ۱۳۱ درصد، جهاد کشاورزی با ۱۱۳ درصد، صندوق کارآفرینی امید با ۷۴ درصد، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با ۶۲ درصد بیشترین سهم پرداخت تسهیلات اشتغال را به خود اختصاص دادند.

وی بیان داشت: سازمان صمت با ۶۲ درصد، جهاد دانشگاهی با ۴۱ درصد، ورزش و جوانان با ۱۸ درصد و دانشگاه علوم پزشکی با شش درصد در رده‌های بعدی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر قرار گرفتند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار