در آذربایجان غربی،
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: در یک ماه گذشته حجم معاملات در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با صد در صد افزایش، دو برابر شد
کد خبر: ۸۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 25 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، وحید جوادی اظهار کرد: در یک ماه گذشته تعداد ۴۶۴ میلیون و ۴۹ هزار و ۲۱۱ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از دو هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که تقریبا سهم خرید و فروش سهام مساوی بود.

او ادامه داد: ارزش معاملات تالار بورس استان نسبت به ماه گذشته با رشد ۵/۸۵ درصدی و حجم معاملات نیز با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در دی ماه امسال در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۵۱۷ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش با ۷۵۷ میلیارد ریال معامله در دی ماه توانست ۵/۲۷ درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد.

جوادی با اشاره به افزایش بیش از ۵۵ هزار واحدی شاخص کل بازار بورس نیز تصریح کرد: دی ماه امسال این شاخص اقتصادی با ۵۵۸۱۲ واحد افزایش در مقایسه با آذر ماه به ۴۰۹۸۰۸ واحد و شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷۴۳ واحد افزایش به رقم ۵۳۰۱ واحد رسید.

در هفته گذشته شاخص کل بازار بورس تالار منطقه‌ای استان در ۴۱۱ و ۲۱۱ واحد جا خوش کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار