مریم زندی گفت: موضوع ویژه این فراخوان شامل «شعر و داستان» ­ با محوریت شهید سردار قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 28 January 2020
مسوول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان گفت: سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان با محوریت سردار شهید سلیمانی بهمن ماه امسال کار خود را آغاز کرد.

به گزارش فارس، زندی اظهار کرد: با توجه به شهادت جانسوز فرمانده رشید سپاه قدس انقلاب اسلامی فراخوان سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان منتشر شد.

وی ادامه داد: موضوع ویژه این فراخوان شامل «شعر و داستان» ­ با محوریت شهید سردار قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی است.

مسوول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان با اشاره به بخش شعر و داستان سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: بخش شعر شامل شعر‌های کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان و بخش داستان شامل بزرگسال، کودک و نوجوان می‌شود که تعداد آثار مورد پذیرش در بخش شعر حداکثر پنج اثر و داستان حداکثر سه اثر تعیین شده است.

وی زمان ارسال آثار را تا ۱۵ اسفند ماه امسال اعلام کرد و گفت: جوایز در بخش ویژه ۵ میلیون ریال، در بخش آزاد برگزیده ۴ میلیون ریال و تقدیری ۳ میلیون ریال است که در هفته هنر انقلاب از منتخبین تجلیل می‌شود.

زندی با بیان اینکه جشن سالانه شرایط سنی ندارد و همه شاعران و نویسندگان استان همدان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان و یا به ایمیل info@arthamadan.ir (با ذکر عنوان جشنواره سالانه ادبی ۹۸) ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار