با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، " ارسلان غمگین" به عنوان "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان" منصوب شد.
کد خبر: ۸۱۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 28 January 2020

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن این حکم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان" منصوب می شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست های وزارت متبوع، بویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.

در چارچوب ماموریت های وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی(با اولویت تعاونی های دانش بنیان)، اهتمام لازم به عمل آورید.

از درگاه خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، توفیق روزافزون شما را مسالت می نمایم.        

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار