هادی ملکشاهی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه از مشارکت حدود ۳۸ درصد پزشکان در نصب کارتخوان و ازفرصت غیرقابل تمدید تا پایان بهمن ماه برای نصب کارتخوان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 30 January 2020

هادی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:براساس مقررات همه مشاغل پزشکی و پیراپزشکی مشمول نصب و استفاده از دستگاه کارت خوان هستند و پزشکان باید دستگاهای کارتخوان به نام خود را در سامانه مورد نظربه ثبت برسانند.

وی در ادامه افزود: در فرصت تعیین شده تاپایان مهرماه همه پزشکان اقدام به نصب کارتخوان نکردند به همین دلیل تفاهم نامه ایی میان سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی منعقد و بر اساس آن سازمان نظام پزشکی از تمامی ظرفیت ها و تمهیدات قانونی استفاده کرد تا آن دسته از مشمولان دستگاه کارتخوان که موفق به ثبت نشده اند تا پایان بهمن سال جاری فرصت ثبت برای آنها تمدید شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد:پزشکانی که در صورت عدم نصب کارتخوان طبق قوانین اگر در مدت تعیین شده اقدام به ثبت دستگاه کارتخوان نکنند بر اساس لیست ارائه شده توسط سازمان امور مالیاتی با آنها برخورد قانونی می شود و کسانی که اقدام به نصب دستگاهای کارتخوان کردند معادل ۱۰ درصد مالیات برای ۲ سال اول بخشوده می شود و عدم اجرای این تبصره موجب جریمه ای به میزان ۲ درصد فروش یا درآمد خدمات خواهد شد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار