فرماندار خوی گفت : در دهه فجر امسال ۱۱۵ طرح عمرانی ، صنعتی ، کشاورزی و آموزشی با اعتبار بیش از ۶۱ میلیارد تومان در خوی افتتاح و کلنگ زنی میشود .
کد خبر: ۸۱۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 31 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سید محمد عابدی فرماندار خوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت : در دهه فجر امسال ۱۱۵ طرح عمرانی ، صنعتی ، کشاورزی و آموزشی با اعتبار بیش از ۶۱ میلیارد تومان در خوی افتتاح و کلنگ زنی میشود .
عابدی در ادامه برنامه های دهه فجر را تشریح کرد و افزود : بیش از ۸۴ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان آماده بهره برداری و ۱۱ طرح با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهدشد.
فرماندار خوی در مورد طرح های آموزشی نیز گفت : ۵ مدرسه با ۲۳ کلاس درس افتتاح و طرح ساخت ۴ مدرسه با ۲۴ کلاس درس کلنگ زنی خواهد شد .

سید محمد عابدی در باره طرح های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی نیز اظهار داشت : در ایام الله دهه فجر ۹ طرح تولیدی، کشاورزی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۱۴۴۴ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۲۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود : طرح آبیاری قطره ای و کم فشار در ۲۸ روستا بهره برداری شده و یک واحد تولیدی دانه بندی سیلیس با اشتغال زایی ۱۰ نفر و واحد تولیدی مبلمان خانگی دل آرام سهند با اشتغالزایی ۳۰ نفر نیز افتتاح میشود

وی همچنان اضاه نمود : اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر امسال میباشد .

سید محمد عابدی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه خوی و چایپاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : در طول ۴۱ سال گذشته این انتخابات ، ۳۷ مین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد که مانند انتخابات های گذشته همه دست اندرکاران آن مردم میباشد که نشان از حاکم بودن مردم سالاری در این نظام است.
وی در ادامه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت : حضوری حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی خواهد زد .

برچسب ها: خوی ، ارومیه ، دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار