گروه فعالیت‌های قرآنی هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) همزمان با سراسر کشور، صبح امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در آذربایجان‌غربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 31 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع)، صبح امروز، ۱۱ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به جز سردشت در دو نوبت برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌: در این آزمون دو هزار و ۶۳۳ نفر شرکت داشتند که یک هزار و ۹۰۸ نفر آنها را بانوان و ۷۲۵ را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این آزمون از دستگاه‌های دیگر مانند استانداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کمک مالی دریافت می‌کرد، افزود: امسال این اداره‌کل با تامین اعتبارات به تنهایی اقدام به برگزاری این آزمون کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه به افراد شرکت کننده در این آزمون مدرک معتبری از سوی این اداره‌کل ارائه می‌شود، بیان کرد: همچنین افرادی که موفق به کسب نمره قبولی بالای ۷۰ در این آزمون شوند از جوایز نفیس این مسابقات نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه توجه به قرآن و عترت یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌کل است، ادامه داد: امسال اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص داده شده و هدف این است که در هفته قرآن و عترت با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های این هفته در کنار کمیت از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام خدایاری با اشاره به اینکه قرآن مسیر زندگی را به انسان‌ها نشان می‌دهد، تصریح کرد: هر چقدر تلاش شود تا با برگزاری برنامه‌های مختلف مردم را با این کتاب آسمانی آشنا کرد باز هم جای کار بسیار وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار