سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی هستیم. همچنین بارش برف در محورهای شهمیرزاد-فولاد محله و میامی-سبزوار استان سمنان، محور کیاسر- سمنان استان مازندران و محورهای آزادشهر-شاهرود و توسکستان-شاهرود استان گلستان هستیم.

 

وی درباره بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی نیز گفت: اکثر محورهای استان گلستان، محورهای دیهوک، طبس و فردوس استان خراسان جنوبی، محور کناره استان مازندران و محورهای باغچه-نیشابور، سبزوار-شاهرود استان خراسان رضوی بارانی است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی تاکید کرد و افزود: تردد در محور سردشت-مهاباد گردنه زمزیران استان اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی از مه گرفتگی و کاهش دید در برخی از محورهای مواصلاتی نیز خبر داد و گفت: در محور درگز-قوچان گردنه تیوان خراسان رضوی و محور بجنورد - آشخانه گردنه امین الله استان خراسان شمالی مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

به گفته سرهنگ رحمانی، ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است و سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.