مسکن ملی؛
مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیش از این نام‌نویسی چهارهزار و ۸۱۷ نفر در ۹ شهرستان استان برای طرح مسکن ملی قطعی شده بود، گفت: درخواست ۸۶.۵ درصد این تعداد در مرحله نخست تایید شد.
کد خبر: ۸۱۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 03 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو افزود: ۶۵١ نفر از ثبت‌نامی‌های مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان‌غربی در پالایش متقاضیان واجد شرایط به دلیل قرمز بودن فرم «ج» حذف ‌شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» تا چند روز آینده و در نیمه نخست بهمن‌ماه جاری در این استان آغاز می‌شود، اظهار داشت: سهم آذربایجان‌غربی در مرحله دوم اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۴۳۶ واحد است و این طرح در هفت شهرستان بوکان، ماکو، بازرگان، شوط، پلدشت، مهاباد و میاندوآب اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: کسانی که نتوانستند در مرحله نخست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند، آماده درج اطلاعات خود در سامانه باشند.

حمزه‌لو با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت‌نام به نشانی www.tem.mrud.ir مراجعه کنند، ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ملی این طرح ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، پیامک حاوی کدپیگیری را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

وی اظهار داشت: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار