با افتتاح یکباب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان خوی شمار جایگاه‌های سوخت شمال استان به ۱۲۷ باب رسید.
کد خبر: ۸۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 03 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با بهره برداری از یک باب جایگاه سوخت که بمناسبت دهه فجر در شهرستان خوی صورت گرفت شمار جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه (مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی) به ۱۲۷ باب افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح این جایگاه و طراحی مطلوب در نقشه‌های اجرایی، امکان سوختگیری همزمان ۸ خودرو در این جایگاه فراهم است
مجرد افزود: وضعیت توسعه و احداث جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر متوسط مدت زمان انتظار سوختگیری نزدیک به صفر می‌باشد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی گفت: جایگاه جدیدالاحداث آیاز در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعا دارای ۸ نازل سوختگیری می‌باشد.

مرتضی بشیر تصریح کرد: این جایگاه دارای یک سکوی بنزین و یک سکوی نفتگاز که در هر سکو ۲ تلمبه قرار گرفته و امکان عرضه دو نوع فرآورده بنزین و نفتگاز یورو ۵ و سوختگیری همزمان ۸ خودرو در جایگاه فراهم شده است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در احداث و راه اندازی این جایگاه و امکان اشتغال زایی آن بالغ بر ۷ نفر در فاز اول به تجهیزات بسیار مطلوب آن اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از دوباب نمازخانه، ۱۲ باب سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه جایگاه اشاره کرد.

او ادامه داد: جایگاه آیاز تحت برند شرکت پالایش نفت تبریز میباشد و دومین جایگاه تحت پوشش برند شرکت پالایش نفت تبریز در شهرستان خوی میباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار