فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع):
سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در سی یکمین یادواره شهدای روستای مومن‌آباد تربت‌جام با انتقاد از برخی مسئولان که این چه دایره ولایت مداری و چه پاسداری از خون شهیدان است؟! گفت: برخی افراد برای تکیه‌بر کرسی مسئولیت چندروزه، بر چهره شهدای والامقام و خانواده معزز آنان پنجه می‌زنند؟!
کد خبر: ۸۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 03 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) در آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید روستای مومن‌آباد تربت‌جام با اشاره به شان نزول برخی آیات قرآن کریم افزود: از پیام‌های مهم برگزاری یادواره شهدا این است که شهیدان والامقام به نص قرآن کریم و قصه‌های تاریخی ازجمله داستان «موسی و فرعون» و اراده و نصرت الهی باور حقیقی و قلبی داشتند.

 

«سردار احمدی» پیروزی شکوهمند انقلاب ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر رژیم ستم‌شاهی را یکی از عظیم‌ترین نصرت‌های الهی در چند دهه گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد: دوره‌ی ۶۰ دوره‌ی مظلومیت ملت ما و ترور بهترین یاران امام است.

 

 وی در همین باره تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با خیال خام خود می‌خواستند شیرینی انقلاب نوپا را بر کام مردم و مسئولان تلخ کنند، اما به فرمایش امام خوبی‌ها ملت ایران اسلامی با این کشتن‌ها هرروز بیدارتر شد.

 

وی با اشاره به وصایای شهدا بیان کرد: ۹۵ درصد از شهدا در وصایایشان بر حمایت همه‌جانبه خود از جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی تأکید داشتند و ۹۳ درصد هم هدف اصلی‌شان از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بر روی زمین نماندن فرمایشات ولی‌فقیه است.

 

وی با انتقاد از برخی مسئولان یادآور شد: چرا برخی‌ها برای تکیه‌بر کرسی مسئولیت چندروزه، بر چهره شهدای والامقام و خانواده معزز آنان پنجه می‌زنند؟! این چه دایره ولایت مداری و چه پاسداری از خون شهیدان است که نباید با مسئولی که بر کرسی می‌نشیند و جای شهید و جلاد عوض می‌کند هیچ‌گونه اعتراضی کنیم؟! 

 

گفتنی است: سی یکمین آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید روستای مومن‌آباد تربت‌جام و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان با طلیعه فجر انقلاب اسلامی در مسجد این روستا با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، مرثیه‌سرایی و شعرخوانی در رثای شهیدان برگزار و در خاتمه از فعالان فرهنگی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار