مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی تحت عنوان "مدرسه انقلاب" در ۵۰ مدرسه استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 03 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی صفدری ، اظهار کرد: جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان و آشنایی نسل چهارم با اهداف و آرمان‌های انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمانشاه آغاز بکار کرده است.

صفدری ادامه داد: جشنواره مدرسه انقلاب یک کارگاه آموزشی و سبک زندگی برای دانش آموزان است که با سه راهبرد اصلی انگیزه بخشی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و همچنین رفتارسازی و تجربه آفرینی در محیط مدرسه برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب با بیان اینکه داوری نمایشگاه های مدرسه انقلاب بعد از برگزاری نمایشگاه در مراحل شهرستانی و استانی برگزار و رتبه های برتر استانها به دفتر مرکزی معرفی خواهند شد، اضافه کرد: این دوره از جشنواره صرفاً در بخش نمایشگاهی و با تکیه بر عنصر روایت برگزار می شود و در نهایت در تیرماه سال آینده دانش آموزان منتخب استانها به یک رویداد تربیتی، تشکیلاتی و ملی با عنوان" راویان تمدن"دعوت خواهند شد.

صفدری رویکرد نمایشگاه های مدرسه انقلاب را در دهه فجر امسال خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه‌ها بتواند سهمی هرچند کوچک در اجرایی کردن بیاینه گام دوم انقلاب داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت آشناسازی دانش آموزان با انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های آن، افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور هستند و باید در جریان اتفاقات مهم انقلاب باشند تا بتوانند در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و از انقلاب حراست کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار