به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی؛
در سومین روز از دهه فجر ۱۳۹۸ کتابخانه مدرسه حضرت سکینه (س) سلماس به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۱۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 03 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، این کتابخانه با اهداء ۱۵۰۰ جلد کتاب به همراه میز، صندلی و قفسه کتاب با حضور فرماندار سلماس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس به بهره‌برداری رسید.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آئین افتتاح این کتابخانه گفت: ایجاد پیوند اصولی بین کودکان و نوجوانان با کتاب و فرهنگ مطالعه یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های نوظهور در حوزه کودک و نوجوان است.

وی از تجهیز و راه‌اندازی دو کتابخانه در اشنویه و سلماس در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در طی سال‌های اخیر ۱۵ کتابخانه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدارس مناطق کم برخوردار با اهدای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب راه‌اندازی و تجهیز شده است.

زاهدی افزود: برنامه‌های دهه فجر ۱۳۹۸ با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار