کورش امیری در گفتگو با تابناک:
رییس اتحادیه آهن فروشان استان کرمانشاه گفت: از ۲۰ روز پیش تاکنون کارخانه های بزرگ فولاد کشور قیمت میلگرد و ورق فولادی را به صورت شدیدی افزایش داده اند.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 06 February 2020

کورش امیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ماه گذشته تاکنون در اکثر روزها میلگرد و ورق فولادی افزایش قیمت داشته است و این افزایش ها توسط کارخانه های بزرگ فولاد کشور از جمله ذوب آهن اصفهان اتفاق افتاده است.

وی در ادامه بیان داشت: کارخانه های بزرگ فولاد کشور به تازگی قیمت های خود را به صورت روزانه اعلام می کنند و این اقدام باعث شده که نوسانات افزایشی قیمت میلگرد و ورق فولادی به صورت محسوسی بر روند فعالیت واحدهای صنفی آهن فروشی استان تاثیرگذار باشد و موجب ورشکستگی و تعطیلی این واحدها شود.

امیری با اشاره به کاهش فرآیند ساخت و ساز در فصل زمستان و افزایش غیرعادی قیمت آهن در این مقطع زمانی ابراز داشت: همزمان با آغاز فصل سرما تقاضا جهت خرید میلگرد و ورق فولادی به دلیل پایین بودن فعالیت های ساختمان سازی به پایین ترین حود خود می رسد و با برقراری این امر اما شاهد افزایش قیمت آهن هستیم به طوری که هر ورق فولادی از ۲۰ روز پیش تاکنون در هر کیلو ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار