آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،در ششمین روز دهه مبارک فجر، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم کرمانشاه در قالب برنامه "میهمانی لاله ها" با حضور در مزار شهدا، ضمن گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، با آرمانهای آنان تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این ویژه برنامه در شهر کرمانشاه با گلباران مزار شهدا همراه بود، گفت: ویژه برنامه میهمانی لاله ها در تمام شهرستان های استان برگزار شد.

عسگری در ادامه از شهدا به عنوان حماسه آفرینان انقلاب یاد کرد و افزود: انقلاب ثمره خون شهدا است و اگر امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم به برکت خون شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، گفت: برای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه های گاه و بی گاه آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، باید تفکر ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

عسگری در ادامه استان کرمانشاه را یکی از استان‌های تاثیرگذار در جریان پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: این استان با تقدیم 100 شهید انقلاب نقش مهم و اثرگذاری در پیروزی انقلاب ایفا کرده است.

عسگری با بیان اینکه خردسال ترین شهید انقلاب یک کودک کرمانشاهی است، گفت: ابوالمحسن توسلی کودک هشت ساله شهرستان کنگاور خردسالترین شهید انقلاب است که در جریان تظاهرات مردم شهرستان کنگاور برای پیروزی انقلاب به ضرب گلوله ساواکی ها به شهادت رسید.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار