کد خبر: ۸۲۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 06 February 2020
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بخش جدید زایشگاه بیمارستان امام سجاد با ۱۲ تخت و امکانات راه‌ندازی می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد "غلامعباس سبز" در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: یکی از دغدغه‌های حوزه درمان تجهیزات پزشکی است که بخشی از تجهیزات خریداری شده است.
وی اظهارکرد: بخش درمان ناباروری در بیمارستان گچساران راه‌اندازی شده و مشکلات تعدادی از زوج‌ها حل شده که این بخش در بیمارستان یاسوج نیز به زودی افتتاح می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج خاطرنشان کرد: بخش دیالیز بیمارستان باشت به زودی راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.
سبز از بهبود زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) خبر داد و تصریح کرد: بخش جدید زایشگاه بیمارستان امام سجاد با ۱۲ تخت و امکانات راه‌ندازی می‌شود.
وی به ۴۴ پزشک متخصص و فوق‌تخصص به استان طی سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: سیاست توزیع این پزشکان در شهرهای بزرگ بود اما این پزشکان را به مناطق و شهرهای کوچک استان اختصاص داده شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: ۱۸ دستگاه دیالیز جدید در بیمارستان شهید جلیل یاسوج راه اندازی شده است.
سبز تاکید کرد: در بیمارستان مادر و کودک گچساران ۶ نوزاد محصول IVF متولد شده که در آینده نزدیک مرکز درمان ناباروری یاسوج نیز ایجاد و راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه تنها مرکز استان فاقد ام آر آی در کشور بوده ایم، عنوان کرد: دستگاه‌های این مرکز خریداری و طی یک دو ماه آینده نصب و راه اندازی می شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال ۹۴۵ مورد بازرسی از مراکز مجاز و غیرمجاز سطح استان انجام داده ایم، اظهارکرد: طی این مدت ۲۹ مرکز به دادستانی، ۳۷ مرکز به تعزیرات حکومتی، ۸۲ مورد تذکر، ۱۶ مورد پلمپ و ۳ پرونده به نظام پزشکی ارجاع داده شده است.
به گزارش ایسنا، سبز در خصوص مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد بر اثر سوختگی و همچنین مرگ‌ دو مادر باردار گفت: دادستانی به این موضوعات ورود پیدا کرده و نظام پزشکی به صورت ویژه در حال بررسی این اتفاقات است. کسانی که در این خصوص قصور داشتند تعلیق شدند و برخوردارهای بازدارنده نیز صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار