مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: به دنبال ارائه آموزش‌های خاص به افراد دارای معلولیت مطابق با شرایط جسمی و نوع معلولیت فرد در جامعه هستیم و در سالجاری ۲۲۰ نفرافراد دارای معلولیت از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده اند.
کد خبر: ۸۲۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 06 February 2020

گروه کاری آموزش و توانمند سازی افراد داری معلولیت در استانداری همدان برگزار شد.
 
به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در اولین جلسه گروه کاری آموزش و توانمند سازی افراد دارای معلولیت با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای، معاونین، نمایندگان سایردستگاه‌های دولتی ذیربط، اتحادیه‌ها، اصناف و بخش خصوصی به نشست و هم اندیشی پرداختند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ضمن عرض تبریک بمناسبت دهه مبارک فجر گفت: به دنبال ارائه آموزش‌های خاص به افراد دارای معلولیت مطابق با شرایط جسمی و نوع معلولیت فرد در جامعه هستیم.

وهب مختاران با اشاره به اینکه به دنبال افزایش کیفییت و کمیت آموزش‌های مهارتی هستیم بیان داشت: در سالجاری ۲۲۰ نفرافراد دارای معلولیت از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده اند.

وی توانمند بودن معلولین را مطرح ساخت و افزود:این عزیزان قدرت یادگیری بالایی دارند.

مختاران آموزش موثر را در خروجی منتج به اشتغال دانست و بیان داشت:در نمایشگاه‌های بین المللی غرفه‌ای را برای ارائه محصولات تولیدی معلولین اختصاص بدهیم.

در ادامه مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان ضمن ابراز خرسندی از دیده شدن معلولین در مقوله مهارت آموزی گفت:حرفه آموزی به معلولین باعث ایجاد امید به آینده در زندگی این عزیزان خواهد شد.

نادری فر آموزش و مهارت آموزی را حق مسلم معلولین دانست و افزود:اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این زمینهاقدامات موثری انجام داده است.

لازم به ذکر است هر یک از حاضرین در جسله نظرات و پیشنهاد خود را در راستای آموزش و توانمند سازی افراد داری معلولیت و هر چه بهتر برگزار شدن آموزش‌های مهارتی ارائه داشتند.با آموزش فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت توانمند می‌شوند
 
با آموزش فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت توانمند می‌شوند
 
با آموزش فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت توانمند می‌شوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار