امام جمعه ارومیه گفت: ایران در مسائل علمی در جهان پیشرو است.
کد خبر: ۸۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 07 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۱۸ بهمن ماه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد:با اشاره به این که ایران در مسائل علمی در جهان پیشرو است، تاکید کرد: سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر پیشرفت علمی سایر کشورها دنیاست.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: ایران در زمینه ساخت پهباد رادار گریز دومین کشور، در زمینه چرخه سوخت هسته ای سیزدهمین، در زمینه غنی سازی اورانیوم چهاردهمین،در زمینه تولید سلول های بنیادی دومین و در زمینه ساخت زیر دریایی در زمرمه اندک کشورهای پیشتاز قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات مهم تاریخ کشور، پیروزی انقلاب اسلامی بود که ۴۱ سال پیش مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) بر نظام طاغوت پیروز شدند، یادآور شد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اعلام کردند که بایستی ایام الله دهه فجر را زنده نگه داشت.

حجت الاسلام قریشی در خصوص مشکلات موجود در کشور خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران از دخالت های کشور ابرقدرت و بیگانه مستقل شده است که این استقلال هزینه هایی دارد و باید برای مستقل ماندن مشکلات موجود را تحمل کرد.

حجت الاسلام قریشی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با راهپیمایی های سال های قبل متفاوت است چرا که این روز با ایام ۴۰ ام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مقارن بوده و اوضاع منطقه و کشور حساس بوده و دشمنان نظام عزم خود جزم کرده اند که به نظام جهموری اسلامی ایران لطمه بزنند.

وی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ملی و دینی هر شخص بوده و هر ایرانی به خاطر حفظ عزت و امنیت ایران و ایرانی وظیفه دارد در ۲۲ بهمن با حضور خود مشت محکم بر دهان آمریکا بزند.

حجت الاسلام قریشی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه هر شخص بوده چرا که اگر مجلس کشور قوی تر باشد باعث ناامید شدن دشمنان می شود.

وی ادامه داد: مجلس در راس امور کشور است و اگر نمایندگان مجلس افراد اصلح باشند کشور پیشرفت و اصلاح امور مملکت می شود.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: همه مردم و مسئولین باید از شورای نگهبان حمایت کنند و چرا که از افراد صالح و باتقوا تشکیل شده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص افرادی که رد صلاحیت شده اند، اظهار کرد: عدم صلاحیت افرادی که رد صلاحیت شده اند به معنایی این نیست که آنان افراد بدی هستند.

وی در خصوص روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: احترام به خانواده شهدا و اللخصوص به مادران و همسران شهدا وظیفه همه مردم و مسئلوین است چرا که انقلاب در سایه خون شهدا پاینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار