فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۵ هزارکیلوگرم انواع مواد مخدر در فارس کشف شده است.
کد خبر: ۸۲۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 08 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار رهام‌بخش حبیبی شنبه ۱۹ بهمن در مراسم امحاء ۱۳ تن مواد مخدر غیردارویی در شیراز، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نقاط مختلف فارس کشف شده است.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: ماموران جان برکف پلیس در فارس بیش از ۱۴ هزار متهم مرتبط با قاچاق، نگهداری و حمل موادمخدر را دستگیر کرده و به مقام قضایی ارجاع داده است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر محسوب می‎شود، افزود: در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر اقداماتی نظیر؛ انسداد بیش از پیش مرزها، برخورد شدید با قاچاقچیان مواد مخدر و از همه مهمتر فرهنگ سازی و مشارکت مردم انجام شده است.

حبیبی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی قدم به چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود گذاشت، گفت: دشمنان این مرزو بوم به بهانه های مختلف قصد داشتند این انقلاب را با مشکل مواجه کنند و یکی از این بهانه‌ها موضوع مواد مخدر و انتشار آن در بین افراد جامعه به ویژه جوانان است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳ هزار شهید و بالای ۱۲ هزار جانباز تقدیم کرده است.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

انتهای پیام

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار