مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 09 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو، از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در روز‌های آینده خبر داد و گفت: مطالعات اولیه و آماده‌سازی زمین برای احداث ٢١هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی انجام شده که به زودی مرحله‌ی اجرایی این طرح شروع می‌شود.
وی گفت:طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت دولت، بخش خصوصی و مردم اجرا می‌شود و در این بین وظیفه‌ی اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اراضی موردنیاز و تسهیل در فرآیند صدور مجوزهاست.
این مقام مسئول در ادامه به افتتاح ۵۶پروژه راه و شهرسازی به ارزش دوهزار و ۴٧٨میلیارد ریال در دهه‌ی مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد که احداث ۴٢کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و فرعی که حجم بالای آن به تکمیل کریدور غرب کشور مربوط بوده و نیز بهسازی و آسفالت ١١٠کیلومتر راه روستایی از مهم‌ترین پروژه‌هاست.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بهره‌برداری بیش از دوهزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت‌های لازم در مساکن مهر و افتتاح پروژه‌های بازآفرینی شهری شامل احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از دیگر دستاورد‌های این اداره کل است که همزمان با ایام بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار