در آذربایجان غربی؛
۲۶ طرح هادی و پروژه‌ی مشارکتی آسفالت معابر روستایی با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 10 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری در آیین این افتتاح با اشاره به مشکلات فعلی موجود در جامعه و تحریم‌های دشمن در کشور و بروز مشکلات اقتصادی گفت: اقدامات دولت در مقابله با این تهدید‌ها و زیاده خواهی‌های دشمنبوجود آمدن امنیت پایدار در کشور ما بوده است.

آقای شهریاری با بیان اینکه کشور ما در منطقه و حتی جهان تنها کشوری است که دارای ثبات و امنیت بالایی است گفت:کشور ما با وجود تحریم‌ها و بدون درآمد نفت در حال حاضر اداره میشود این در حالیست که استان ما در سالجاری بیش ۱۰هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری شده که این رقم در سطح کشور بی نظیر است.

وی از افزایش درآمد‌های استان خبر داد و افزود: در حوزه‌ی آب روستایی ۷۶درصدبرخوردای داریم این در حالیست که میانگین کشوری ۷۳درصد است.

وی همچنین به مشکلات موجود در روستای قولنجی از جمله مساله آب آشامیدنی اشاره کرد و در جهت رفع این مشکلات قول مساعد داد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در این آیین گفت:۲۶ طرح هادی و پروژه‌ی مشارکت۲۳۴ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی گفت:۱۸میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان برای این طرح اعتبار هزینه شده است.

بدلی به بهره برداری از ۷۰۰واحدمسکونی مقاوم در روستایی اشاره کرد و گفت:برای بهره برداری از این طرح ۷۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود:برای مقاوم سازی این واحد‌ها ۲۵میلیون تومان تسهیلات با بهره ۵درصد و مدت باز پرداخت ۱۵ ساله به روستائیان اعطا شد.

وی ادامه داد:۱۰۰۰سند مالکیت اماکن روستایی به روستا‌های بالای ۲۰خانوار اهدا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از روستائیان خواست نسبت به مقاوم سازی اماکن پیشگیری و اقدام کنند.

برچسب ها: طرح هادی ، ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار