بیش از ۴۷ تن انواع کالا وسیکار‌های قاچاق خارجی مکشوفه در شمال آذربایجان غربی در شهرستان خوی امحاء شد.
کد خبر: ۸۲۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 13 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، احمدزاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و امحا این کالا‌ها ۱۰۱۴ ردیف کالای قاچاق مکشوفه و کالای سلامت محور فاقد مجوز‌های بهداشتی و بیش از ۷ میلیون نخ سیکار خارجی کشف شده در شهرستان‌های شمال با طی فرایند قانونی در شهرستان خوی امحاء شد.

وی وزن کالا‌های امحا شده را بیش از ۴۷ تن اعلام و تصریح کرد: ارزش کالا‌های امحا شده ۳۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بود که با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی، بازرگانی، انتظامی، بهداشت و دخانیات امحاء شد.

مدیرجمع آوری و فروش مدیریت اموال تملیکی آذربایجان غربی از امحای ۹۲۷۳ ردیف کالای خارجی مکشوفه دیگراز ابتدای امسال در استان خبرداد و گفت: در این مدت ۳۸۹ تن انواع کالای قاچاق خارجی به ارزش ۹۸ میلیارد ۲۳۰ میلیون ریال در استان امحاء شده است.

احمد زاده با تقدیر از ارکان‌ها و نهاد‌های مبارزه با قاچاق کالا در همکاری با این نهاد اضافه کرد: اموال تملیکی استان امسال با اخذ قطعیت آرا از مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های مکشوفه قاچاق خارجی را به فروش رسانده است.

وی گفت: استان آذربایجان غربی امسال از نظر امحاء کالا‌های خارجی، فروش و تعیین تکلیف پرونده کالا‌های رسوبی رتبه اول کشور را کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار