رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:مدیران باید برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۸۲۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 14 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری  آذربایجان غربی در جلسه نشست فصلی روسای حوزه‌های قضایی استان گفت: مردم ارومیه در ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر آفریدند و با حضور ارزشمند خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و یاوه گویان غربی زدند. از این حضور باشکوه تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
گروسی ادامه داد: ۲۲ بهمن دیگر در پیش است و آن دوم اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی است که ان شاء الله مردم بار دیگر حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و تمام قد از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و مردم سالاری دینی واقعی را به جهانیان نشان خواهند داد.
 
وی افزود: حضور مردم در انتخابات به قدرتمند شدن مجلس بسیار کمک می‌کند و هر چه قدر مشارکت مردم زیاد باشد همان قدر مجلسمان قوی خواهد شد.
 
گروسی در ادامه گفت: منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر کار جهادی و ایثارگرانه در دستگاه قضایی هست، همکاران دستگاه قضایی استان باید کمبود نیروی انسانی و امکانات را با تلاش شبانه روزی خود جبران نمایند.
 
رئیس کل دادگستری ادامه داد: دستورالعمل‌های صادره از ریاست محترم قوه قضائیه در استان اکثراً عملیاتی شده اند و برخی هم در حال اقدامات موثر و مفید هستند که نتایج آن‌ها به زودی حاصل خواهد شد.
 
وی افزود: همکاران ما در دادگستری‌های استان توانستند در حدود یک ماه تعداد کثیری از پرونده‌های معوق را که انباشته شده بودند با تلاش شبانه روزی مختومه کنند و آمار پرونده‌ها را کاهش دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
گروسی خطاب به روسای حوزه‌های قضایی گفت: با مردم در تماس باشید و ملاقات‌های مردمی را مداوم و مستمر انجام بدهید چرا که مردم، ولی نعمت ما هستند، با مردم با نهایت گشاده رویی و مهربانی صحبت کنید، مشکلات مردم را مشکل خودتان بدانید و تمام تلاش خود را بکنید تا حل شود.
 
وی در پایان گفت: باید کار‌ها را با حوصله و تدبیر پیش برد و ضعف‌ها و نواقص را شناسایی کرد و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد چرا که مدیریت یعنی چاره اندیشی برای حل مشکلات.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار