نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و کاندیدا‌ها نباید به مردم وعده بیهوده و دروغ دهند.
کد خبر: ۸۲۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 14 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت السلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم ارومیه با وجود سرمای شدید هوا بار دیگر میثاق خود را آگاهانه با ولایت تجدید کردند و زبان از تشکر و تقدیر در برابر این همه عظمت قاصر است.

وی با اشاره به تجدید میثاق اخیر نیروی هوایی جمهوری اسلامی با رهبری تصریح کرد: این تجدید میثاق یادآور بیعت همافران در‌ ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام راحل بود که با این بیعت، نیروی هوایی به عنوان یک نیروی وابسته به رژیم شاهنشاهی در آن سال ضربه بزرگی به آن رژیم زدند.

وی افزود:حمایت نیروی هوایی ارتش از رهبر کبیر انقلاب در بحبوحه‌های انقلاب رزق من حیث لایحتسب بود که به عنوان اولین نیروی نظامی، از رهبر کبیر انقلاب حمایت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی با اشاره به اهمیت و مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: یکی از مهمترین صحنه‌های امتحان الهی، شرکت در انتخابات است و باید همگی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه باید مردم افراد اصلح را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند، خطاب به کاندیدا‌های دور یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و کاندیدا‌ها نباید به مردم وعده بیهوده و دروغ دهند. همچنین نباید برای پیروزی خود، همدیگر را تخریب کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد:در شرایط اقتصادی فعلی کشور کاندیدا‌ها در تبلیغات اسراف نکنند که بر اساس روایات اسراف کار برادر شیطان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به وصیت نامه سردار دل‌ها گفت:همه مردم باید وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی را بخوانند و آن را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: با خون سردار شهید سلیمانی حشدالشعبی تثبیت شد، جنگ‌های داخلی عراق تمام شد، هیمنه آمریکا شکسته شد و جان دوباره‌ای به محور مقاومت داده شد و انسجام ملت ایران بیش از پیش شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن گفت: حضرت زهرا (س) در تمامی جوانب و زوایای زندگی بهترین الگو و سرمشق برای بانوان کشور است.

وی با بیان اینکه در دوران جاهلیت و پیش از اسلام، زن هیچ جایگاهی نداشت، اظهار کرد: با ظهور اسلام جایگاه زن ارتقا یافت و خداوند در قرآن تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست و جنسیت را فضلیت ندانسته، بلکه فضیلت را در میزان تقوی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به اهمیت خانواده در دین مبین اسلام گفت جریان‌های فمینیستی و غرب، ازدواج و بچه دار شدن را منفور می‌دانند در حالی که اسلام ازدواج و تشکیل خانواده را عامل آرامش اعلام کرده است.

همچنین قبل از خطبه‌های نماز جمعه حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حمله ایران به پایگاه نظامی امریکا به برکت خون شهید سردار اولین مقابله به مثل پس از شهادت وی بود.

وی با بیان اینکه آمریکا ادعا میکرد کوچکترین حرکت در مرز هوایی کشور را بلافاصله رصد می‌کند، اظهار کرد: امروز ثابت شده این نظام سلطه بسیار آسیب پذیر است و هیمنه آن پوشالی و هالیوودی است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی بیان کرد: پایگاه عین الاسد مرکز کنترل، رصد و بزرگترین پایگاه نظامی امریکا در منطقه خلیج فارس بود که ایران اسلامی توانست با حمله به این پایگاه هیمنه آمریکا را بار دیگر بشکند.

وی بااشاره به مبارزه ۴۱ساله شهید سردار سلیمانی با نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی اظهار کرد: شهادت سردار افتخار، عزت و اقتداری دوباره برای کشور بود و ملت ایران قدردان رشادت‌های این شهید بزرگ اسلام هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اظهار کرد: به شکرانه وجود جوانان انقلابی و خون شهدا، ایران نظامی قدرتمند است امروزه دنیا به قدرت نظامی ایران واقفند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار