کرونا
رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه در استان مرکزی گفت: ۲ خانم سالمند که بر اساس نتایج قطعی آزمایش‌ها مبتلا به کروناویروس بودند، در بیمارستان‌های این شهر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۲۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 25 February 2020
تایید مرگ 2 نفر در ساوه به دلیل ابتلا به کرونا
دکتر عباس نیکروش گفت: نتیجه نهایی آزمایش این بیماران فوت شده در مورد ابتلا به کرونا مثبت اعلام شد.

وی گفت: به دلیل اینکه دریافت نتایج آزمایش‌های این بیماران فوت شده طول کشید، اعلام خبر قطعی جان باختن آن‌ها به علت ابتلا به کرونا با تاخیر همراه شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه کهولت سن، داشتن زمینه بیماری‌های قلبی و کلیوی و علائم حاد تنفسی و تب را وجه مشترک هر دو شخص فوت شده بر اثر کرونا ویروس در ساوه اعلام کرد.

نیکروش گفت: یکی از این بیماران خانمی ۸۷ ساله با سوابق بیماری‌های قلبی، ریوی، کبدی و کلیوی بود که پس از ۲ روز بستری شدن در بیمارستان شهید چمران در برابر ویروس کرونا تاب مقاومت را از دست داد و درگذشت.

وی اظهار داشت: دومین فرد فوت شده نیز خانمی ۸۲ ساله بود که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و مزمن خونی بود و پس از یک روز بستری شدن در بیمارستان شهید مدرس جان خود را از دست داد.

نیکروش گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در مورد این بیمار فوت شده، وی به دلیل اینکه فرزندانش در قم سکونت دارند، سابقه تردد به این شهر را داشته است.

وی افزود: در مجموع سه مورد مثبت به کرونا ویروس در شهرستان ساوه به تایید رسیده که با فوت ۲ نفر از آنان، اکنون یک بانوی ۷۸ ساله اهل کشور افغانستان نیز با ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس تحت مراقبت‌های ویژه است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از مردم خواست که با رعایت موارد بهداشتی، پرهیز از تردد و مسافرت به شهر‌های با موارد مثبت بیماری، مراقبت بیشتر از سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خود و خانواده هایشان را در برابر ویروس کرونا محافظت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار