کد خبر: ۸۲۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 29 February 2020
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید که ادارات این استان همانند همیشه در موعد مقرر بازگشایی و نیاز به تاخیر در بازگشایی ندارند. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حشمت الله صمیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج" گفت: عصر امروز (جمعه) نشست کمیته مقابله با کرونا در استانداری و به ریاست دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار و مقرر شد ادارات استان فعلا بر اساس همان روال سابق بازگشایی شوند.
وی افزود: آنچه که از سوی سخنگوی وزارت بهداشت بیان شده اختیار در تاخیری ادارات هر استان را به استانداران واگذار کرده و بعد از بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که فعلا ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به همان روال سابق به فعالیت اداری خود ادامه داده و نیازی به تاخیر ۲ ساعته در بازگشایی ندارند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که البته ممکن است در روز‌های آینده این تصمیم تغییر کند و ادارات با تاخیر بازگشایی شوند، اما الان نیازی به این تاخیر نیست.
بنابراین گزارش ، دکتر نمکی وزیر بهداشت امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بیماری کرونا در هفته جاری شرایط سخت تری در کشور خواهد داشت.
وضعیت روانی حاکم در استان کهگیلویه و بویراحمد هم همانند سایر استان‌های کشور شرایط نگران کننده‌ای بوده و برخی کمبود‌های امکانات بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و ژل‌های بهداشتی این نگرانی را دوچندان کرده است.
والدین از حضور فرزندان خود در مدارس این استان نگران بوده اگرچه برخی تمهیدات در زمینه ضدعفونی کردن مدارس انجام گرفته، اما این تمهیدات نتوانسته آرامش نسبی را در بین خانواده‌ها حاکم کند.
بیمارستان شهید جلیل یاسوج بعنوان مرکز اصلی درمان با بیماران مبتلا به ویروس کرونا پیش بینی و اکنون شش بیمار مشکوک به این بیماری در این بیمارستان بستری شده است.
یک نفر تاکنون در این استان مبتلا به کرونا شناسایی شده که اکنون در قرنطینه است.
این بیمار مبتلا از طلاب استان قم بوده که به یاسوج و سپس به شهر دیشموک در شهرستان کهگیلویه سفر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار