معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین : از مردم التماس می‌کنیم این هفته در خانه بمانید.
کد خبر: ۸۲۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 29 February 2020
از مردم التماس می‌کنیم این هفته در خانه بمانید
به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تاکید کرد: از مردم التماس می‌کنیم این هفته در خانه بمانید و برای خرید عید فرصت وجود دارد عجله نکنید.
 وی در ادامه بیان داشت :خرید و نیاز روزمره و خوراکی خود را بیشتر به صورت اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید.
حبیبی تصریح کرد: هر چه مسئولین و دست اندرکاران بهداشتی تلاش کنند، اما مردم همکاری ورعایت نداشته باشند باز دچار مشکل خواهیم شد .
وی افزود: امکانات بسیار محدود است گستردگی و فراگیری این ویروس زیاد است و موقعیت قرارگیری استان به شکلی است که محل تلاقی ترددهای متعدد واقع شده است.
 معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: موارد مشکوک در استان، به علت بی توجهی از هفته گذشته تا به امروز بیشتر شده است،.
وی افزود:خدا را شاکریم که تعداد زیادی از این افراد بهبودی یافته و از بیمارستان مرخص شدند.  معاون سیاسی استاندار از مردم عزیز عاجزانه خواست کمتر در معابر عمومی و خیابان‌ها حضور پیدا کنند و در خانه بمانند.
حبیبی گفت: به ادارات استان تاکید شده است خدمات را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه دهند. 
معاون سیاسی استاندار قزوین در خصوص صدور مرخصی برای کارکنان بیان داشت:هیچگونه سخت گیری در خصوص صدور مرخصی برای کارکنان انجام نشود و در این راستا مادران و بانوان کارمند با هماهنگی مدیران، می‌توانند به صورت دورکاری،وظایف خود را دنبال کنند.
 حبیبی در پایان یادآورشد: با همراهی مردم این هفته به صورت ویژه مسائل بهداشتی رعایت شود تا ان شاء الله این بلا از سر کشور دور شود.

 

 

 

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار