بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت:جهت رفاه حال مشتریان و عدم مراجعه حضوری آن ها به شعب بانک ها سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۲۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 02 March 2020

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:جهت به حداقل رسیدن مراجعه شهروندان به بانک ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سقف روزانه برداشت از خودپردازها از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار افزایش پیدا کرده است.همچنین سقف جا به جایی روزانه مبلغ در سامانه های الکترونیک و دستگاه های خودپرداز از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: جهت رفاه حال شهروندان و عدم مراجعه آن ها به شعب بانک ها سقف مجاز درج رمز دوم ثابت جهت انجام عملیات های بانکی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان به ۵ بار افزایش پیدا کرده است.این سقف قبلا ۳ بار بود که در این طرح جدید چنانچه مشتریان رمز خود را سهوا ۳ بار اشتباه وارد کنند کارت غیرفعال نخواهد شد و تا ۵ بار فرصت جهت درج رمز دارند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: به بانک ها این اختیار داده شده که کارت های بانکی که اعتبار آن ها در این ایام به اتمام خواهد رسید سه ماه تمدید شوند و از این پس تا سه ماه آینده لزومی جهت دریافت کارت بانکی جدید وجود نخواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار