مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:با شروع سامانه بارشی در استان در حال حاضر ارتفاع بارش برف در سرعین به نیم متر رسیده است.
کد خبر: ۸۲۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 02 March 2020
ارتفاع  برف در سرعین به نیم متر رسید

سیاوش محمدی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه سرعین و نیر با ۵درجه زیر صفر به عنوان سردترین مناطق استان است، خاطرنشان کرد: با شروع سامانه بارشی در استان در حال حاضر ارتفاع بارش برف در سرعین به نیم متر رسیده است و بسیاری از مناطق استان با بارش‌های پراکنده روبه‌رو هستند.

مدیر کل هواشناسی استان گفت: با ورود  سامانه بارش‌های خفیف در برخی مناطق استان ادامه کولاک و یخبندان در گردنه‌های برف‌گیر استان انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: از فردا تا پایان هفته نیز انتظار افزایش نسبی دما با جوی نسبتا پایدار انتظار می‌رود و کاهش دما بین 8 تا 10 درجه همراه با تند باد نسبتا شدید در استان خواهد بود.

محمدی یادآور شد: در پی ورود این سامانه انتظار کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان ادامه داد:  از مردم انتظار می‌رود نسبت به هشدارهای هواشناسی توصیه‌های لازم را جدی بگیرند و نسبت به کنترل دمای گلخانه، انبار و مرغداری‌ها نیز اقدامات لازم انجام یابد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار