به تازگی شایعه ای به نقل از رئیس اتحادیه پوشاک شیراز در فضای مجازی منتشر شده که طی آن از شهروندان خواسته است از خرید پوشاک به دلیل واردات از چین خودداری کنند و حتی از اتاق پرو مغازه ها نیز استفاده نکنند.
کد خبر: ۸۲۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 03 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:رئیس اتحادیه صنف پوشاک شیراز با تکذیب این خبر گفت: این شایعه صحت ندارد و قابل پیگیری و برخورد قانونی است.

خدابخش رضایی از فروش فوق العاده و تخفیف های ویژه پوشاک در شیراز خبر داد و اظهار داشت: از امروز 10 اسفند لغایت 15 فروردین سال آینده واحد های صنفی تحت پوشش این اتحادیه با اعمال تخفیف و شرایط ویژه فروش خدمات رسانی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه پوشاک در آستانه نوروز افزایش قیمت ندارد، اضافه کرد: پوشاک به اندازه نیاز استان با قیمت مناسب در بازار موجود است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رضایی ادامه داد: نگرانی از ویروس کرونا موجب شده است که مردم کمتر برای خرید شب عید به خیابان بیایند، اما امیدواریم از هفته آینده آرامش به جامعه و وضعیت بازار به روال عادی بازگردد.

وی با اعلام اینکه بر قیمت پوشاک نظارت ویژه می شود، گفت: بیشتر مغازه های این صنف برای سلامت فروشندگان و شهروندان ضدعفونی شده است.

انتهای پیام/981008

برچسب ها: خرید ، پوشاک ، لباس چینی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار