مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد کرمانشاه باحضور معاون اقتصادی استانداری و مدیران حوزه اقتصادی استان، در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 04 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا؛سیامک آزادی مدیر مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد کرمانشاه در حاشیه افتتاح این مرکز ، وظیفه اصلی این مرکز را توجه به اولویت‌ها و مزیت‌های استان در حوزه کسب و کارهای کوچک و خرد عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته، توجه به مزیت‌ها را تنها منحصر به یک حوزه نخواهیم کرد، بلکه حوزه‌های مختلف مانند صنعت، کشاورزی و خدمات را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی بابیان اینکه این مرکز متولی برنامه ریزی برای توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد در استان است، تصریح کرد: پس از شناسایی اولویت‌ها و پتانسیل‌های استان درحوزه‌های مختلف، در گام بعدی با یک رویکرد شبکه‌ای برنامه توسعه هرکدام از این حوزه‌ها را تدوین می‌کنیم.

مدیر مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در زیرمجموعه این برنامه توسعه‌ای، برای هرکدام از رسته‌های شناسایی شده، سطوح مختلفی را تعریف خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: پس از انجام مقدماتی مانند شناسایی رسته‌ها وسطح بندی آنها، اقدام به ثبت نام از متقاضیان ایجاد کسب و کار دراین رسته‌ها خواهیم کرد و در گام بعدی پس از اهلیت سنجی متقاضیان آنها را به پیشرانان و راهبران رسته‌ها وصل می‌کنیم تا شاهد ایجاد کسب و کارهای پایداری باشیم.

وی در ادامه به تجربه دو ساله جهاددانشگاهی کرمانشاه در حوزه توسعه مشاغل بویژه مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از این تجربه بتوانیم راهبری و دیده‌بانی توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد را در استان در این مرکز به‌خوبی اجرایی کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار