مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 05 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو،با اعلام این‌که دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: ثبت‌نام در شهر‌های ارومیه، خوی، سیه‌چشمه، مهاباد، اشنویه، نقده، محمدیار، شاهین‌دژ، سردشت و تکاب از ساعت ١٠ صبح روز شنبه ١٧ اسفندماه آغاز و تا ساعت ٢۴ روز یک‌شنبه ١٨اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که متقاضیان در بازه‌ی زمانی مشخص شده می‌توانند با مراجعه به سامانه بدون محدودیت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی //:https tem.mrud.ir ثبت نام کنند، افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و اتمام پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، واجدین شرایط مطابق با ظرفیت هر شهر از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

حمزه لو افزود:افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و پیامک واجد شرایط را دریافت کرده‌اند چنان‌چه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

او بیان کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده بودند، چنان‌چه واجد شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار