کد خبر: ۸۲۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 07 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو ضمن تبریک خجسته میلاد مولود کعبه، حضرت امام علی(ع)، روز پدر را به تمامی مردم شریف آذربایجان غربی به ویژه مجموعه صنعت برق آذربایجان غربی تبریک و تهنیت گفت.

در بخشی از پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حقّ على بر اين امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش.(پیامبر بزرگ اسلام(ص))
سیزدهم رجب روز ولادت مولود کعبه، اولین مسلمان و وصی پیامبر،امام المتقین،ابوالایتام،حیدرکرار، اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر این اسطوره‌ی متانت و صبر مایه مباهات است.
امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) اسوه ی صبر، نماد عدالت و شجاعت و یاور پیامبر اکرم (ص) و پدری آسمانی و ملکوتی برای فرزندان خویش بود که برای ما نماد و نشانه اخلاق حسنه و شیوه متعالی زندگی اسلامی هستند.
البته متاسفانه این روزها مردم نقاط مختلف جهان از جمله ایران اسلامی به واسطه گسترش ویروس کرونا درگیر مبارزه با این بیماری خطرناک هستند و در سالروز خجسته میلاد امیر مومنان (ع) شایسته است دست نیاز به پیشگاه خداوند بلند کرده و برای عبور از این شرایط سخت از او یاری بخواهیم؛ بدون شک میهن اسلامی مان بار دیگر با همت و وحدت همگانی، لطف الهی و با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصین خود این بیماری را نیز پشت سر خواهد گذاشت.
همچنین برخود لازم می دانم سالروز ولادت با سعادت مولود کعبه، مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه شیعیان و رهروان راهش خصوصا به همکاران محترم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به ویژه آن دسته از همکارانی که در جایگاه پر مسئولیت و رفیع پدر قرار دارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم و  آرزوی توفیق و سلامتی برای همه‌ی مردم عزیز کشورمان و سربلندیشان را در پرتو عنایت خداوند متعال خواستارم.

اکبر حسن‌بکلو
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار