مدیرعامل آبفا اهواز توضیح داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیمارستان‌ها برای دفع فاضلاب خود ملزم به استفاده از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب هستند، گفت: دفع فاضلاب‌های شهری به صورت جداگانه از فاضلاب‌های بیمارستانی انجام می‌شود و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۸۲۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 09 March 2020

بهنام مریدی در خصوص وضعیت رهاسازی فاضلاب‌های بیمارستانی و عفونی با توجه به شیوع کروناویروس، اظهار کرد: شبکه فاضلاب بیمارستان‌های اهواز به صورت جداگانه از فاضلاب شهری اهواز است و شرکت آب و فاضلاب اهواز هیچ تعهدی نسبت به فاضلاب‌ بیمارستان‌ها ندارد.

وی افزود: شبکه فاضلاب بیمارستان‌های اهواز به صورت تفکیک‌شده از شبکه فاضلاب شهری اجرایی شده است و در این زمینه آبفا اهواز اجازه نمی‌دهد که فاضلاب بیمارستانی با فاضلاب شهری ترکیب شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیمارستان‌ها برای دفع فاضلاب خود ملزم به استفاده از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب هستند، تصریح کرد: بحث رهاسازی فاضلاب‌های بیمارستانی در رودخانه کارون به عهده بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های مسئول است اما بیمارستان‌ها اجازه ندارند فاضلاب خود را مستقیما به کارون بریزند.

مریدی ادامه داد: بیمارستان‌ها درخصوص دفع فاضلاب خود یکسری وظایف و دستورالعمل‌های مشخص دارند و علاوه بر لزوم استفاده از تصفیه‌خانه فاضلاب، تحت نظر مجموعه بهداشت و درمان استان نسبت به تخلیه این فاضلاب‌ها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم در زمینه ویروس کرونا عنوان کرد: دفع فاضلاب‌های شهری به صورت جداگانه از فاضلاب‌های بیمارستانی انجام می‌شود و این فاضلاب‌های بیمارستانی به هیچ عنوان با فاضلاب شهری ترکیب نمی‌شوند و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار