مهدی بندر آبادی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی بندر آبادی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان گفت: کارگاه‌های خوبی در سطح استان وجود دارد که می‌توان برای تولید ماسک و تجهیزات پزشکی از آن‌ها به خوبی بهره گرفت.
کد خبر: ۸۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 08 March 2020

Image result for خط تولید ماسک

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان ظهر یکشنبه در جلسه کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری، با بیان اینکه از واحدهایی که قابلیت و ظرفیت تولید دارد برای تولید ماسک استفاده شود، ابراز کرد: کارگاه‌های مطلوب تولیدی در استان وجود دارند که از محل تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی راه‌اندازی شده و در شرایط امروز کشور می‌توانند در بحث تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز موفق عمل کنند.

وی افزود: از ظرفیت بسیج ستاد و کمیته‌های ذیل آن می‌تواند استفاده کرد و با راه اندازی پایگاه‌های مساجد و واحدهای مشاغل خانگی، به تولید ماسک‌های بهداشتی و استریل اقدام کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه باید تمام تلاش خود را در شرایط فعلی به منظور تأمین لوازم بهداشتی و ماسک به کار گیریم، گفت: آموزش رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری در واحدهای تولیدی و صنعتی ویژه جامعه کارگری در دستورکار قرار گیرد.

حسن سعدالدین با بیان اینکه موضوع پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس، بحثی بسیار مهم و حائز اهمیت است و ضرورت دارد تا در راستای آگاهی‌بخشی به مردم، گام‌های مؤثر برداشته شود، بیان کرد: هر یک از مدیران استان باید در خصوص این موضوع احساس وظیفه و تکلیف داشته و قدم‌هایی هرچند کوچک به جهت عبور از این شرایط بردارند.

وی افزود: تلاش برای جلوگیری از ورود هریک از هموطنان و هم استانی‌ها در شرایط امروز، اصل خدمت است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار