اردشیر رستمی در گفتگو با تابناک:
مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از انهدام یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 09 March 2020

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به تحویل اموال قاچاق و متروکه به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بنابر نظر حاکم شرع اظهار داشت: کالاهایی که سلامت آن ها از طرف سازمان غذا و دارو استان تایید نشود حتی در صورت داشتن ارزش مالی باید منهدم شوند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ در مجموع ۳ جلسه به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان منهدم شد. این کالاها شامل اقلام پرطرفداری از جمله البسه فرده ای، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد بدنسازی و نیروزا و نیز خوراکی و آشامیدنی تاریخ مصرف گذشته بودند که هیچ گونه نظارت و آنالیزی در ورود به خاک ایران روی آن ها انجام نشده است.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان با بیان اینکه این اقلام تهدید کننده سلامت مردم هستند خاطرنشان کرد: سازمان غذا و داروی استان به صورت کتبی مضر بودن این کالاها را برای سلامت جامعه اعلام نموده و چاره ای جز انهدام این اقلام وجود نداشت.

رستمی در پایان گفت: کشف و تحویل این دسته از کالاها به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جلسات بیشتری انجام شده اما این کالاها باید تجمیع شده و چند ماه یکبار به اندازه یک کامیون باربری برسد تا به خارج از شهر برای انهدام برده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار