مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد با اشاره به درخواست صنعتگران البرزی از دولت، گفت: آنها لغو مصوبه شعاع ۱۲۰ کیلومتری را خواهان هستند.
کد خبر: ۸۲۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 10 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مجید ثاقبی اظهار کرد: ۳۰۰ صنعتگر شهرک صنعتی اشتهارد طی امضای طوماری خواستار موافقت هئیت دولت به معافیت مالیاتی و لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای شهرک صنعتی اشتهارد شدند.
وی افزود: بسیاری از برندهای معروف کشور تولیدی در این شهرک مستقر هستند.
مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه تولیدکنندگان این شهرک در موضوع تولید اقلام مورد نیاز برای افراد مبتلا به کرونا ویروس سعی تمام گذاشته اند، گفت: برخی از تولیدکنندگان این واحدها در حال حاضر با کمترین قیمت و حتی با قیمت بهای تمام شده کالا در حال تهیه انواع مواد ضدعفونی کننده، ژل‌های بهداشتی و اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از این بیماری هستند.
ثاقبی با بیان اینکه امروز شهرک صنعتی اشتهارد نشان داد که با همراه تولید کنندگان خود در کنار دولت و نظام ایستاده است، گفت: درخواست بسیاری از صنعتگران این شهرک اعمال معافیت مالیاتی و قانون لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتر است.
وی با بیان اینکه قطعاً موافقت ریاست جمهوری با این مصوبه امید جدیدی برای بخش صنعت و تولیدکنندگان در اشتهارد است، گفت: قطعاً در صورت موافقت ریاست جمهوری با لغو مصوبه شعاع ۱۲۰ کیلومتری شور و نشاط و انگیزه مضاعفی به تولید کنندگان تزریق می‌شود.
مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد گفت: هئیت مدیره شهرک صنعتی اشتهارد در کنار مدیران اقتصادی استان نیز در این راه تلاش می‌کنند و در این شرایط سخت تحریمی خواستار لغو مصوبه شعاع ۱۲۰ کیلومتری هستند، این موضع می‌تواند به رونق تولید و اشتغال زایی در استان البرز کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار