کد خبر: ۸۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 12 March 2020
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: در راستای پیشگیری ازابتلا به بیماری کرونا درپمپ بنزینها که یکی از مکانهای پرخطربرای انتقال بیماری هستند، سوختگیری باید توسط اپراتور انجام شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازمهر، محمد یزدانپناه در نشست پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان افزود: از آنجایی که افراد زیادی در پمپ بنزین‌ها حضور دارند، این مکان می‌تواند عامل انتقال ویروس کرونا باشد.
وی بیان داشت: مردم باید برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان خود و شکستن زنجیره بیماری از منزل خارج نشوند.
یزدانپناه افزود: همچنین در راستای پیشگیری از سرایت ویروس نوپدید کووید ۱۹ در عابربانکها، دستمال کاغذی در کنار دستگاهای خودپرداز و پمپ بنزین‌ها در شهرستان بویراحمد قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مردم باید پیش از مراجعه به بانک‌ها و یا استفاده از دستگاه‌های خودپرداز از تمیز بودن دست‌های خود مطمئن شده و فاصله خود را با دیگران حفظ کنند.
یزدانپناه افزود: همچنین مردم در هنگام کار کردن با دستگاه‌های خودپرداز از دستکش یک بار مصرف و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: پس از اتمام عملیات بانکی چنانچه از دستمال کاغذی یا دستکش یکبار مصرف استفاده شده، آن را در محیط رها نکنید و در سطل زباله در دار قرار دهید و در اولین فرصت پس از اتمام عملیات بانکی دست‌های خود را با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه بشویید یا از ژل های ضدعفونی کننده دست استفاده کنید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدانپناه روز گذشته با حکم پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار