مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا نماز جماعت در مساجد استان کرمانشاه اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 14 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا؛حجت الاسلام یوسف احمدی ، با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جماعت تا اطلاع ثانوی در مساجد استان اقامه نمی‌شود، گفت: با این حال درب مساجد هنگام اذان به روی مردم باز است و هر کسی که بخواهد می تواند نمازهای یومیه خود را در مساجد بخواند.

احمدی ادامه داد: هچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ادارات استان نیز برنامه‌های اقامه نماز جماعت خود را لغو کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضدعفونی روزانه مساجد استان برای جلوگیری از انتشار کرونا، گفت: استان کرمانشاه بیش از هزار مسجد فعال دارد که در تمامی این مساجد هیات‌های مذهبی کار ضدعفونی روزانه مساجد انجام می‌دهند.

احمدی گفت: در شهر کرمانشاه 50 هیات مذهبی برای ضدعفونی روزانه مساجد پای کار آمده‌اند و در شهرستان‌ها نیز هیات‌های مذهبی همین کار را انجام می‌دهند.

احمدی در ادامه با اشاره به تاکیدات دین اسلام در مورد رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، گفت: روایات زیادی در خصوص اهمیت توجه به بهداشت در دین داریم که در شرایط کنونی که درگیر بیماری کرونا شده‌ایم‌، فلسفه این تاکیدات را بهتر متوجه می‌شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار